Anne Feldtmose

Der var fernisering

lørdag den 10 august 2019 fra kl. 13-14. Åbent til kl. 16.

Udstillingen kan ses lørdag og søndag

i perioden 10 august 2019 til søndag den 1 september 2019,

fra klokken 13 - 16.  i Skovlunde Kulturhus.

Ideer og inspiration til Anne Feldtmose´s akrylmalerier får hun tit i forbindelse med en gåtur i skov og ved strand. Der er masser af motiver blandt træer, sten, vand og marker. Hendes billeder er ret naturalistiske, og man vil kunne genkende mange lokaliteter fra bl.a. Egedal og Furesø kommuner. Hun har malet motiver fra Sydeuropa,men man behøver ikke at tage langt væk for at finde interessante motiver. De findes også i danske skove, marker, vandløb, moser, stendiger m.m.

Mange af hendes bronze- og stentøjsskulpturer har fantasivæsner eller mennesker som tema. De kan også være et resultat af leg med former og farver. Bronzestøbning kræver en del udstyr, som de færreste har plads til hjemme. Det er en fascinerende proces at deltage i.

Ballerup Kunstforenings formand, Vibeke Nielsen byder velkommen til Anne Feldtmoses fernisering.
Skrænt ved Kattinge Vig. Indkøbt af Ballerup Kunstforening til udlodning i 2020. (60x25 cm.)
Roskilde Fjord, aftensol, rødt græs. (40x50cm) Indkøbt af Ballerup Kunstforening til udlodning i 2020.
Sø I Ganløse Ore. Indkøbt af Ballerup Kunstforening til udlodning i 2020. (20x30cm)
Klipper og hav, Tenerife. (30x30 cm) Indkøbt af Ballerup Kunstforening til udlodning i 2020. (Billedet er desværre spejlvendt)
Bronze
Bronze.
Bronze
Dragespringvand, inkl vandpumpe, stentøj.
Springvand med gule spirer. Inkl. vandpumpe. Stentøj
Havmiljø. Stentøj